bitum_modificat_challanger

Este compusa din:

A. 2  buc Unitati de malaxare a bitumului si a polimerilor sectiune dreptunghiulara, tip R-2/5,0 cu urmatoarele caracteristici:
– capacitate geometrica 5,8 mc;
– capacitate de lucru 5,0 mc;
– spirala pentru incalzire;
– izolare cu fibra de sticla si acoperire cu tabla subtire de otel zincat;
– fereastra di vizitare diam 500, tub de respiratie 6″, racorderie cu flanse ASA 100 pentru admisie si refulare ulei diatermic si produs finit;
– valve manuale de sectionare a circuitului oliotermic;
– 2 buc sisteme rapide de agitare cu 3 elice fiecare, actionate fiecare de un motor de 7,5 Kw/cad;
– sistem de prea plin cu flansa;
– suport pentru elevator si snec, pe una din laturi.

B. 1 buc. Elevator cu snec pentru incarcarea cu polimeri, cos capacitate 250 litri.

C. 2 buc Indicatori de nivel cu membrana pentru temperaturi inalte cu semnal in iesire 4-20 mA, masurare proportionala a
nivelului si indicare digitala cu semnal gestionabil prin intermediul sistemului software PLC.

D. 1 buc Moara omogenizatoare Massenza, tip PMB 460 cu functie de taiere si rafinare:
– dublura pentru incalzire  oliotermica;
– rotor si stator interschimbabile;
– valve manuale de sectionare a circuitului oliotermic;
– inregistrare micrometrica;
– efect pompant pentru reciclarea amestecului in vasuil de dozare si efect pompant pentru cele doua vase alaturate;
– camasa de racire pe baza de apa pentru sistemul de etansare al arborelui, cu sistem de racire pe baza de circuit inchis
cu ajutorul ventilatorului de racire controlat de un termostat.
– cuplaj cu motor electric 160 Kw, 4 poli, 380-660V si transmisie pe baza de roata curele trapeziodale, pornire stea/triunghi;
– platforma robusta cu intinzator de curea si carter de protectie.

E. 1 buc Electropompa pentru bitum, capacitate 35.000 litri, camasa de incalzire si by-pass, flansa DN 80, PN 16, conectata prin intermediul unui cuplaj elestic cu un motor electric de 7,5 Kw pe o platforma robusta electrosudata, sistem de cantarire masica, sistem Corioli, pentru predeterminarea cantitatii  de verificat. Valve manuale pentru sectionarea circuitului oliotermic.

F. 1 buc Electropompa alimentare moara capacitate 60mc/h cu camera de incalzire pentru ulei diatermic si by-pass, flanse de
aspiratie si refulare DN 100, PN 16 , actionata de un motor electric cu racord elastic; inverter pentru reglarea automata a numarului
de rotatii in functie de  absorbtia impusa motorului electric al morii. este instalata  pe un postament solid electrosudat.

G. Valve incalzite, cu actionare pneumatica cu atenuator, sisteme speciale de etansare pentru temperaturi inalte, cu sistem de gestiune,
compresor 50 litri pentru actionarea valvelor.

H. Tablou de comanda in urmatoarea configuratie:
1. Dulap  – dulap metalic prevazut cu sistem de ventilare fortata prin intermediul unui schimbator de caldura, capac din aluminiu, pentru
protectie pe parcursul transportului, transformabila in acoperis pe perioada de lucru.
2.  Alimentare – trifazica 400V, 50Hz. Circuitul scurt in directia catre intrerupatorul general trebuie sa fie inferior a 10KA. In caz contrar,
trebuie instalat un limitator automat de 17 KA maxim.
3.  Sarcini controlate
3. 1. Pompa aspiratie bitum pur pornire directa –  P1- 400V-11KW
3. 2. Pompa alimentare moara cu inverter – P2- 400V-11KW
3. 3. Moara stea/triunghi – M1-400V-160KW
3. 4. Snec alimentare polimeri pornire directa – S1-400V-4KW
3. 5. Agitator1, malaxor 1 pornire directa – AG1-400V-7,5KW
3. 6. Agitator 2, malaxor 1 pornire directa – AG2-400V-7,5KW
3. 7. Agitator 1, malaxor 2 pornire direct – AG3-400V-7,5KW
3. 8. Agitator 2, malaxor 2 pornire directa – AG4-400V-7,5KW
3. 9. 6 buc Valve electro-pneumatice-230V-50Hz
3.10 1 buc Compresor – K1-400V-1,5 KW
50Hz
3.11 1 buc Pompa de lansare – P3-400V-1,5 KW
50Hz

4. Semnale de gestiune
4.1. 4buc PT 100 dotate cu un convertizor cu iesire 4-20 mA pentru controlul temperaturii.
4.2. 2 buc Semnale de nivel tip 4:20 mA.
4.3. 1 buc Semnal digital de contactor masic
4.4. Limitator pentru 6 valve.

5. Tabloul este prevazut la intrare cu separator pe baza de fuzibili. Motoarele sunt protejate de intrerupatoare automate. Motorul cu inverter
este protejat de inverterul in sine. Circuitul de comanda este alimentat cu transformator si protejat de intrerupatoare automate atat pe cel primar
cat si pe cel secundar. Logica functionarii si a tuturor semnalelor, atat digitale cat si analogice este gestionata de catre sistemul PLC conectat la
un terminal tactil in culori de 10″.

6. Instrumente instalate pe portita:
6.1.manevra de selectionare generala de blocare a usii.
6.2. Ciuperca oprire de urgenta .
6.3. Voltmetru + comutator.
6.4. frecventiometru.
6.5. Ampermetru pentru gestionarea automata a sarcinii pe moara.
6.6.Terminal tactil (TOUCH SCREEN) in culori care permite:

6.6.1. Vizualizarea sinopticii instalatiei cu indicarea starii valvelor si motoarelor, valorilor nivelelor si temperaturilor.
6.6.2. Comanmdarea manuala a sarcinilor.
6.6.3. Selectarea diverselor valori ale temperaturilor, nivelurilor, cantitatii de bitum, curentul in moara, numarul de sarje si procentul de polimer
(aceasta este posibila doar daca se foloseste sistemul de cantarire, care este optional).
6.6.4. comandare ciclul automat.
6.6.5. Gestionarea alarmelor si dezactivarea acestora.

Caracteristici tehnice – aici.